اهمیت پاسپارتو در معماری

پاسپارتو بر روی نمای قاب ها در طراحی دکوراسیون چه تاثیری دارد؟

دانشجویان معماری در آخر هر ترم موظف اند که پروژه های خود را به بهترین شکل ممکن کرکسیون کنند که گاهی به صورت شیت بندی در کاغذ های 100*70 انجام می شود و گاهی در برگه های A3 و کوچکتر به صورت آلبوم تهیه شده و به استاد ارائه می شود.

این آثار شامل پلان هایی که در انواع مختلف ترسیم شده و یا اسکس هایی که در مورد همان پروژه تهیه شده است، پرسپکتیو ها و غیره می باشد. حال ما می خواهیم به شما یک قاب جادویی معرفی کنیم که به آثار شما جلوه ی بصری ویژه ای می بخشد.

این قاب که پاسپارتو نامیده می شود به شما کمک می کند تا برای آثار خود یک جلوه ی بصری جذاب بوجود آورده و چشمها را به آثار خود خیره کنید. برای مشاهده قاب ها می توانید به فروشگاه مراجعه نمایید.

پاسپارتو و نقش ان در زیبایی محیط
اهمیت پاسپارتو در زیبایی دکوراسیون منزل

اهمیت پاسپارتو در زیبایی دکوراسیون منزل

این قاب ها همانطور که در قسمت تعریف پاسپارتو در سایت گفته شد، به قاب عکس های شما نمای ویژه ای می دهند و آنها را از نظر بصری زیباتر می کنند. به افرادی که گوشه ای از دکوراسیون منزل و یا یک دیوار از منزل خود را به عکس های خانوادگی و یا قاب عکس های متفاوت اختصاص داده اند پیشنهاد می کنیم از پاسپارتو در قاب عکس های خود حتما استفاده کنند و زیبایی دوچندانی به دکوراسیون خود هدیه دهند. خدمات ساخت و طراحی پارسپارتو در مجموعه قاب نقاشی انجام میگیرید.

نمایش بیشتر

مسعود سوهانکی

فعالیت صنایع چوبی قاب و نقاشی در سال ۸۵ بوده و از سال ۹۵ کار خود را به صورت رسمی و در شبکه های اجتماعی دنبال کرده است تمرکز اصلی صنایع قاب و نقاشی عرضه قاب چوبی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است، که در سه مدل نازک، پهن، دیپ و در ۶۰ کد رنگی با چوب روس ارائه میشود. تمامی قاب ها همراه با فیبر و طلق یا شیشه به صورت رایگان بوده و ارسال آن به سراسر کشور به وسیله پست انجام میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×