آموزش چیدمان قاب عکس روی دیوار

چیدمان قاب عکس بر روی دیوار بطور صحیح

در این مقاله در نظر داریم به طراحی و دکوراسیون جدید و شیک، با استفاده از چیدمان صحیح قاب عکس چوبی ها و تابلوها بر روی سطح دیوار منزل بپردازیم. ایده هایی نو و تازه، برای انجام انواع تزئینات متفاوت و زیبای دیوارهای خالی که جلوه ای خاص به فضای منزل و دکوراسیون شما می بخشد.

چیدمان قاب عکس روی دیوار خود نیاز به دقت و تخصص دارد، تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون منزل و تزئین دیوار دارد. از آنجایی که دیوارها سطح وسیعی از منزل را شامل می شوند، انتخاب چیدمان مناسب برای آنها نقش مهمی در زیبایی منزل دارد. در ادامه می توانید چند مدل از این چیدمان ها را که به کمک انواع تابلوها و قاب عکس ها تهیه و دیزاین شده است، مشاهده کنید و ایده بگیرید.

چیدمان قاب عکس روی دیوار
ترفندهای چیدمان صحیح قاب عکس بر روی دیوار

مدل های جدید چیدمان صحیح قاب عکس بر روی دیوار

بهترین و مناسب ترین انتخاب برای تزئین دیوارها، استفاده و چیدمان قاب عکس روی دیوار بطور صحیح است که جذابیت و زیبایی خاصی به فضای منزل می دهد، تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. تابلوها یکی از انتخاب های پرطرفدار و کاربردی برای دیوار است.

می توانید عکس های خانوادگی و مورد علاقه تان را داخل قاب های شیک و زیبا قرار دهید و آنها را بر روی دیوار نصب کنید. برای داشتن چیدمانی مرتب و زیبا، از قاب عکس هایی که با هم هماهنگی دارند استفاده کنید و آنها را در کنار هم و با طراحی های جالب و زیبا بر روی دیوار نصب کنید.

روش عالی برای چیدن قاب عکس روی دیوار
استفاده از انواع تابلوهای چند تکه و نامتعارف

نوع دیگری از تزئینات که فضایی متفاوت و مدرن در منزل ایجاد می کند، استفاده از انواع تابلوهای چند تکه و نامتعارف در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب است، این کار باعث زیبایی بیشتر می شود و فضایی شیک و دوست داشتنی ایجاد می کند. این روزها همه چیز دیجیتال شده است، حتی از آلبوم های قدیمی هم خبری نیست.

عکس ها یا اسکن شده و در هارد و کامپیوتر نگهداری می شوند، یا در قاب های دیجیتال و میز کار افراد جا خوش کرده اند. اما عکس های چاپی حال و هوای دیگری دارند.

ترفندهای چیدمان قاب عکس روی دیوار
عکس ها را با قاب های ساده روی دیوار بچینید.

عکس های خاطره انگیز و زیبای اعضای خانواده در موقعیت های مختلف را می توان در قاب های ساده روی دیوار نصب و با هر گذر از کنار آنها، تجدید خاطره کرد. یکی از دیوارهای خانه خود را انتخاب کنید. عکس های زیبا و خاطره انگیز اعضای خانواده را در اندازه های متفاوت چاپ کنید.

قاب های بزرگ و کوچک با رنگی واحد، خریداری کنید. عکس ها را در وسط زمینه سفید قاب های (مثلا) مشکی قرار دهید و قاب ها را به صورت بی نظم در سراسر دیوار نصب کنید. اگر عکس ها سیاه و سفید و رنگ دیوار توسی با گچبری های سفید باشد، همه عناصر در کنار هم باعث جلوه بیشتر این آلبوم دیواری می شوند.

نحوه چیدن قاب عکس روی دیوار و راهرو
راهرو بهترین مکان برای قرار دادن قاب عکس ها است.

یکی از بهترین مکان ها برای نصب قاب عکس های متعدد روی دیوار، مکانی است که خلوت تر باشد. به طور مثال، اگر داخل خانه راهرو دارید (به طور مثال در فاصله بین سالن و اتاق خواب ها)، بهترین مکان برای قرار دادن قاب عکس ها است. حتی راه پله هم گزینه خوبی است.

ایجاد گالری شخصی به سلیقه خودتان بستگی دارد. دوست دارید آنها را کوچک یا بزرگ، ردیفی، شبکه ای یا غیره روی دیوار نصب کنید. هر چه که هست، باید چند مساله را همیشه در نظر داشته باشید. اول اینکه رنگ و شکل قاب ها باید مشابه هم باشند. دوم اینکه رنگ عکس ها نیز تا حد امکان یکسان باشد. سیاه و سفید، رنگی یا موارد دیگر.

اگر دوست دارید تعداد زیادی عکس در رنگ و طرح و اندازه های مختلف روی دیوار نصب کنید، شاید لازم باشد بی خیال قاب و نظم و سازمان دهی شوید. البته یک طرح انتزاعی و بسیار شلوغ، به فضای خلوتی نیاز دارد که موجب سرسام گرفتن اعضای خانه نشود.

یکی از بهترین مکان ها، زیر پله است. همه دیوار این فضا را با انواع عکس هایی که با پونز و بی قاعده روی دیوار نصب شده اند، تزئین کنید.

استفاده از قاب عکس های چوبی
فضایی متفاوت با قاب عکس های چوبی

عکس های مورد علاقه فرزند خود را انتخاب و چاپ کنید. آنها را مستقیما و بدون قاب و شیشه، با پونز یا چسب روی دیوار بچسبانید. برای جلوه بیشتر، آن ها را به شکل قلب یا هر شکلی که فرزند نوجوان شما دوست دارد در کنار هم بچینید تا خودش حالت قاب پیدا کند.

استفاده از قاب چوبی نیز ایده بسیار خوبی برای عکس فرزندتان یا سایر عکس های خانوادگی است. گالری زیبا را خودتان می توانید در تعطیلات آخر هفته درست کنید. فقط باید سلیقه، دقت و حوصله داشته باشید. البته باید بدانید تهیه این گالری، کار یک یا دو روز نیست و باید با حوصله در چندین روز آن را آماده کنید.

چیدمان اصولی تابلو عکس های مورد علاقه
چیدمان استاندارد قاب عکس های مورد علاقه
انتخاب و خرید قاب عکس های رنگی
قاب عکس های رنگی جلوه زیبایی به دیوار اتاق می بخشند.

اهمیت چگونگی چیدمان قاب عکس بر روی دیوار

راه های بسیار زیادی برای به نمایش گذاشتن عکس های خاطره انگیز و به یاد ماندنی وجود دارد که شما در خانه دارید. فرقی نمی کند این عکس ها از شما باشد یا عکسی همراه با خانواده و دوستان، آنچه که مهم است اینست که چگونه این عکس ها را در کنار هم چیدمان می کنید.

چگونگی چیدمان عکس روی دیوار و در کنار هم، به طور قطع تاثیر بسیار زیادی بر روی حال و هوای اولیه ای می‌گذارد که فرد هنگام ورود به خانه شما حس می کند. قطعا او به سراغ این عکس ها می رود و نگاهی به آنها می اندازد. شما می‌توانید مانند عکسهای بالا، کولاژی از تابلو عکس های مورد علاقه تان ایجاد کرده و آنها را بر روی یکی از دیوارهای خانه خود نصب کنید. هر آنچه برای زیبایی منزل خود نیاز دارید ما در قاب نقاشی میسازیم.

نمایش بیشتر

مسعود سوهانکی

فعالیت صنایع چوبی قاب و نقاشی در سال ۸۵ بوده و از سال ۹۵ کار خود را به صورت رسمی و در شبکه های اجتماعی دنبال کرده است تمرکز اصلی صنایع قاب و نقاشی عرضه قاب چوبی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است، که در سه مدل نازک، پهن، دیپ و در ۶۰ کد رنگی با چوب روس ارائه میشود. تمامی قاب ها همراه با فیبر و طلق یا شیشه به صورت رایگان بوده و ارسال آن به سراسر کشور به وسیله پست انجام میشود.

نوشته های مشابه

‫26 دیدگاه ها

  1. سلام در مورد این قابهاتون توضیح میدید هم مدلهاش شیشه میخوره؟عکسهای وسطشون چجوری وایمیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×