نکاتی در مورد سفارش ساخت قاب

قاب عکس‌ سفارشی و نقش آن در دکوراسیون منزل

از قاب عکس‌های سفارشی استفاده کنید تا جلوه جذابی به دکوراسیون منزل خود بیفزایید. خانه و دکوراسیون آن می‌تواند شخصیت شما را تا حد زیادی منعکس کند. چه سبک ساده، چه هنری و چه مدل‌های فانتزی و مدرن دوست داشته باشید، همه چیز به خود شما بستگی دارد. قرار گرفتن قاب بر روی یک قفسه، یک میز، بر روی دیوار یا کمد مورد علاقه خود بستگی به سلیقه شما و فضای مورد نظرتان دارد. شکی نیست که عکس‌ها، آثار هنری و یادداشت‌های همراه برای شما بسیار ارزشمند هستند. با این حال، فقط قاب عکس چوبی می‌تواند این آثار را با شکوه نشان دهد و خاطرات زیبای شما را تازه نگه دارد.

آیا آن تصویر قدیمی از شما در مدرسه را به خاطر می‌آورید؟ آیا اگر در یک قاب پلاستیکی ارزان قرار می‌گرفت، به نظر زیبا می‌رسید؟ خیر، قاب‌ عکس چوبی حک شده یا قاب عکس تزئین شده می‌توانند دلتنگی را به جذابیت نوستالژیک اضافه کنند.

شما تنها باید چند قاب عکس سفارشی قرار دهید تا فضای جذابی به خانه شما بدهد. برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید اندازه‌های مختلف قاب عکس را نیز انتخاب کنید. آیا طرفدار جدی هنر مدرن هستید؟ چرا نمای هنری به قاب عکس اضافه نمی‌کنید؟ یا شاید بتوانید تکنیک‌های هنر پاپ را به قاب اضافه کنید تا حالتی مدرن به آن ببخشد.

هنگام انتخاب متریال برای قاب سفارشی خود، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را بین فلز و چوب سنتی مورد علاقه خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید ضخامت شیشه‌ای را که در قاب نصب می‌شود انتخاب کنید. بسته به محتوای صفحه و موقعیت قاب سفارشی، می‌توانید اندازه قاب عکس را از سبک مینیاتور تا قاب کامل عمودی انتخاب کنید.

ساخت این عناصر تزئینی در شهر شما آسان است. با این حال برای انتخاب طرح، اندازه و رنگ مناسب باید کمی وقت و تلاش بگذارید. بیشتر قاب عکس‌های سفارشی با توجه به نیاز مشتری تولید می‌شود، بنابراین ممکن است نسخه اصلی یا نمونه‌های موجود را پیدا نکنید. هر چند می‌توانید از تولید کننده بخواهید تا نمونه‌ای از کارهای اولیه خود را به شما نشان دهد. اکنون وقت آن است که از قاب عکس‌های سفارشی استفاده کنید تا از برخی تزئینات واقعاً جذاب در خانه خود لذت ببرید.

قاب عکس سفارشی یا قاب عکس آماده
قاب عکس سفارشی برخی عیوب قاب عکس های آماده را ندارد.

قاب عکس سفارشی بهتر است یا قاب عکس آماده؟

سفارش و ساخت قاب عکس با مشخصات مورد نظر خود مزایای بسیاری دارد. از سفارشی سازی قاب‌ها و پایه‌ها اغلب به عنوان قاب عکس‌های سفارشی یا «قاب‌های سفارشی» یاد می‌شود. مشکلی که در تصاویر، آثار هنری و عکس وجود دارد این است که در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شود. برای عکس این ویژگی که «یک اندازه متناسب و یکسان» داشته باشد، وجود ندارد. مطمئنا می‌توانید قاب عکس‌های آماده را خریداری کنید، اما هنگامی که اندازه‌ها یا اشکال غیرمعمول داریم، این قاب عکس‌ها نمی‌توانند نیاز اکثر ما را برآورده کنند.

جایگزینی برای یک قاب سفارشی، قرار دادن آن در یک قاب از پیش ساخته شده بزرگتر است که جلوه خوبی ندارد و اصلاً توصیه نمی‌شود. یک راه حل بهتر آن است که اثر هنری یا عکس را در یک قاب عکس سفارشی قرار دهید. دانش و تجربه‌ای که از طراحان قاب کسب می‌کنید، اغلب ارزشمند است. با انتخاب صحیح قاب و رنگ منبت برای تکمیل موضوع، می‌توانید قاب زیبا و مناسبی داشته باشید. بیشتر فریمورهای حرفه‌ای، ایده‌ای از مناسب‌ترین کارهای هنری به شما ارائه می‌دهند.

قاب عکس سفارشی یا به عبارت دیگر قاب عکس ساخته شده توسط یک قاب ساز حرفه‌ای، دیگر برخی از عیوب قاب عکس های آماده را ندارد. در این قاب ها هیچ شکاف گوشه‌ای، خراش و یا اثری از زدگی در آن وجود ندارد و شما می‌توانید از قاب عکس خود بهترین استفاده را ببرید.

مزیت مهم استفاده از قاب عکس‌
قاب مسئولیت دوگانه زیبا سازی و محافظت از عکس را دارد.

مزیت مهم استفاده از قاب عکس‌

ساختن قاب عکس نه تنها می‌تواند زیبایی خاصی به محل قرار گرفتن قاب در آن اضافه کند، بلکه از عکس در برابر عوامل خارجی نیز محافظت می‌کند. بنابراین اگر فکر می‌کنید قاب عکس می‌تواند به عنوان لوازم جانبی برای زیبایی استفاده شود، حق با شماست و می‌توانید آن را به عنوان محافظ اضافه کنید. قاب مسئولیت دوگانه «زیبا سازی» و «محافظت» از عکس را دارد. به همین دلیل عکس‌های قدیمی (مانند عکس‌هایی که پدربزرگ و مادربزرگتان بر روی دیوار خانه آویزان کرده‌اند) را می‌بینید که سالها به طور منظم بر روی دیوار آویزان شده‌اند.

به احتمال زیاد بیشتر عکس‌های پدربزرگ و مادربزرگ و حتی پدر و مادرتان به زیبایی با آینه‌های شفاف ساخته شده و به دیوار خانه آویزان شده‌اند. برخی از عکس‌ها آنقدر آراسته و مرتب هستند که نشان دهنده آثار هنری مورد استفاده برای ساخت قاب عکس می باشند. قاب‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می شوند و می‌توانید آنها را به دیوار آویزان کنید یا به عنوان لوازم تزئینی در مکان‌های خاصی قرار دهید.

متریال و طرح قاب عکس
نحوه انتخاب متریال و طرح قاب

نحوه انتخاب متریال و طرح قاب

شما می‌توانید از مواد مختلفی برای ساخت قابها استفاده کنید. در گذشته قاب ها تنها از چوب ساخته می‌شدند، اما امروزه قاب‌های ساخته شده از فولاد، چوب و پلاستیک نیز تولید می شوند. همچنین می‌توانید قاب عکس در رنگ‌های مختلف مشکی، طلایی، نقره‌ای، سفید و موارد دیگر انتخاب کنید. از آنجا که تولید قاب یک تجارت بزرگ است، شرکت‌های قاب عکس بسیاری وجود دارند که در ساخت آن و حتی صادرات به کشورهای خارجی تخصص دارند.

اگر در اینترنت به دنبال طرح قاب بگردید، محصولاتی با اشکال، اندازه‌ها و حتی آداب و رسوم مختلف پیدا خواهید کرد. اگر هنوز نمی‌توانید قاب مورد نظر خود را بیابید، می‌توانید به سازندگان قاب سفارش دهید تا آن را مطابق با سلیقه شما بسازند. اگر می‌خواهید محصولات آماده تهیه کنید، باید به سراغ شرکت های معتبر با طراحان حرفه ای بروید و در آنجا ممکن است به آنچه می‌خواهید برسید. از سایت ما دیدن کنید. در فروشگاه آنلاین ما انواع مختلف قاب وجود دارد که می تواند ایده خوبی برای شما باشد.

ساختن قاب یک کار هنری است. در گذشته قاب عکس‌های چوبی با دقت توسط نجاران تراشیده می‌شد که منحصر به فرد و زیبا به نظر می‌رسید. حتی امروزه ما هنوز هنرمندان چوبی داریم که به ساخت قاب برای شرکت‌های مختلف می پردازند. با پیشرفت تکنولوژی، می‌توان قاب ها را بصورت رایانه‌ای طراحی کرد و حتی می‌توان آنها را روی میز کار نیز سفارشی کرد. اکثر این شرکت‌ها از این فناوری استفاده کرده و براکت های ویدئویی را بر روی کامپیوتر طراحی کرده‌اند. به یاد داشته باشید که شما نیز می‌توانید قاب ها را به صورت آنلاین در قاب نقاشی سفارش دهید.

نمایش بیشتر

مسعود سوهانکی

فعالیت صنایع چوبی قاب و نقاشی در سال ۸۵ بوده و از سال ۹۵ کار خود را به صورت رسمی و در شبکه های اجتماعی دنبال کرده است تمرکز اصلی صنایع قاب و نقاشی عرضه قاب چوبی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است، که در سه مدل نازک، پهن، دیپ و در ۶۰ کد رنگی با چوب روس ارائه میشود. تمامی قاب ها همراه با فیبر و طلق یا شیشه به صورت رایگان بوده و ارسال آن به سراسر کشور به وسیله پست انجام میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×